Menu
Szukaj
Koszyk
Zwroty i reklamacje

Zwroty i Reklamacje

W DUDA NATURAL dbamy o satysfakcję naszych Klientów. Poniżej przedstawiamy zasady dotyczące zwrotów i reklamacji w naszym sklepie internetowym.


Zwroty

Prawo odstąpienia od umowy

  1. Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
  2. Aby odstąpić od umowy, prosimy o złożenie jednoznacznego oświadczenia – może być ono wysłane na adres e-mail lub na adres korespondencyjny naszej siedziby zawarte w dziale Kontakt i dane firmy
  3. Klient może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, dostępnego do pobrania poniżej, co ułatwi i przyspieszy procedurę zwrotu.

Procedura zwrotu

  1. Towar powinien być zapakowany w sposób, który zabezpieczy go przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Odpowiednie opakowanie zapewni bezpieczny zwrot produktu.
  2. Po otrzymaniu formularza odstąpienia od umowy, podamy Klientowi właściwy adres magazynu, do którego należy odesłać towar. Nasze produkty są wysyłane z różnych magazynów w Polsce, dlatego każdorazowo informujemy o właściwym adresie zwrotu.
  3. Ściółki i produkty sterylne: Prosimy pamiętać, że produkty mikrobiologicznie czyste, takie jak ściółki, po otwarciu opakowania tracą sterylność i nie mogą być zwrócone.

Koszty zwrotu

  1. Koszt odesłania towaru ponosi Klient, z wyjątkiem sytuacji, w których zwrot następuje z powodu błędu ze strony sklepu DUDA NATURAL.
  2. W przypadku zwrotu towaru dostarczonego na palecie oferujemy pomoc w organizacji przesyłki, co jest szczególnie przydatne dla konsumentów indywidualnych. Prosimy o kontakt w tej sprawie pod numerem telefonu: 667785631.

Reklamacje

Prawa Klienta z tytułu rękojmi

  1. Każdy zakupiony u nas produkt jest objęty rękojmią za wady zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  2. Klient może zgłosić reklamację, jeśli produkt jest wadliwy lub niezgodny z umową.

Procedura składania reklamacji

  1. Reklamację można zgłosić, wysyłając wiadomość e-mail lub listownie na adres korespondencyjny zawarte w dziale Kontakt i dane firmy
  2. Reklamacja powinna zawierać:
    • Imię i nazwisko oraz dane kontaktowe Klienta,
    • Numer zamówienia lub dowód zakupu,
    • Opis wady towaru oraz zdjęcia dokumentujące wadę (jeśli to możliwe),
    • Preferowany sposób rozpatrzenia reklamacji (wymiana, naprawa, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy).
  3. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od dnia jej zgłoszenia. O decyzji poinformujemy Klienta drogą mailową lub telefoniczną.

Dalsze kroki

  1. W przypadku uznania reklamacji DUDA NATURAL pokryje koszty odesłania wadliwego towaru oraz jego wymiany lub naprawy.
  2. Jeśli reklamacja nie zostanie uwzględniona, towar może zostać odesłany na koszt Klienta lub pozostawiony do odbioru w naszej siedzibie.

Formularze do pobrania


Kontakt

Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, zapraszamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta:

  • Telefon: 667785631
  • E-mail: sklep@dudanatural.pl

Dziękujemy za wybór DUDA NATURAL!