

Alergia u koni

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij i odeślij formularz zwrotu/reklamacji lub skontaktuj się wpierw telefonicznie. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Przed rozpatrzeniem reklamacji prosimy o nieodsyłanie produktu. Adres i sposób wysyłki jest zależny od różnych czynników i zostanie podany w odpowiedzi na reklamację.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i czekaj na instrukcje odnośnie dalszego postępowania. Produkty mikrobiologicznie czyste po otwarciu opakowania nie mogą zostać zwrócone gdyż tracą sterylność. W przypadku odstąpienia od umowy konsument ponosi koszt odesłania towaru. Dla towarów o wadze przekraczającej 30 kg, ze względu na ich gabaryt i wagę, w przypadku odstąpienia od umowy odesłanie towaru może wiązać się z wyższymi kosztami niż zwykła przesyłka pocztą.