

Na dolnym pasku wybierz Blog aby poznać odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Czy można mieszać różne rodzaje podłoży dla koni?
koński obornik jako nawóz do bezpośredniego użycia
Jakie ściółki mogą poprawić jakość nóżek na fermie drobiu
Alergia u koni

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij i odeślij formularz zwrotu/reklamacji lub skontaktuj się wpierw telefonicznie. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Przed rozpatrzeniem reklamacji prosimy o nieodsyłanie produktu. Adres i sposób wysyłki jest zależny od różnych czynników i zostanie podany w odpowiedzi na reklamację.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i czekaj na instrukcje odnośnie dalszego postępowania. Produkty mikrobiologicznie czyste po otwarciu opakowania nie mogą zostać zwrócone gdyż tracą sterylność. W przypadku odstąpienia od umowy konsument ponosi koszt odesłania towaru. Dla towarów o wadze przekraczającej 30 kg, ze względu na ich gabaryt i wagę, w przypadku odstąpienia od umowy odesłanie towaru może wiązać się z wyższymi kosztami niż zwykła przesyłka pocztą.