Regulamin

Regulamin Świadczenia Usług Sklepu Internetowego DUDA NATURAL

Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego DUDA NATURAL, należącego do firmy DUDA NATURAL z siedzibą w Łodzi, przy ul. Łagiewnickiej 13/21 lokal 5, zarejestrowanej pod numerem NIP 7291594745 oraz REGON 385088746. Regulamin reguluje prawa i obowiązki Sprzedawcy oraz Klienta oraz określa zasady dokonywania transakcji.


§ 1 Definicje

  1. Sprzedawca – firma DUDA NATURAL z siedzibą w Łodzi, przy ul. Łagiewnickiej 13/21 lokal 5, NIP 7291594745, REGON 385088746.
  2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca zakupów za pośrednictwem sklepu internetowego DUDA NATURAL.
  3. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu na cele niezwiązane bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową.
  4. Regulamin – niniejszy dokument, określający zasady i warunki świadczenia usług przez Sprzedawcę.
  5. Sklep internetowy – platforma dostępna pod adresem https://dudanatural.pl, za pośrednictwem której Klient może składać zamówienia.

§ 2 Postanowienia Ogólne

  1. Sklep internetowy DUDA NATURAL, działający pod adresem https://dudanatural.pl, jest prowadzony przez Sprzedawcę.
  2. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego, składania zamówień, dostarczania zamówionych towarów, uiszczania płatności przez Klienta, a także zasady odstąpienia od umowy oraz składania i rozpatrywania reklamacji.
  3. Klienci mogą uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odnośnika umieszczonego na stronie głównej Sklepu oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
  4. Warunkiem korzystania ze Sklepu internetowego jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja przez Klienta.
  5. Sklep internetowy wykorzystuje pliki cookies w celu poprawy jakości usług, analizy ruchu na stronie oraz personalizacji treści reklamowych. Użytkownik może zarządzać ustawieniami plików cookies w swojej przeglądarce internetowej.

§ 3 Rejestracja i Warunki Składania Zamówień

  1. Klient może składać zamówienia w Sklepie internetowym jako zarejestrowany użytkownik lub bez rejestracji.
  2. Aby złożyć zamówienie, Klient dodaje wybrane produkty do koszyka, po czym przechodzi do sekcji „Dostawa i Płatności”, gdzie:
    • może zalogować się na istniejące konto,
    • lub wybrać opcję „Wprowadź dane” i wypełnić wymagane pola dotyczące danych dostawy oraz płatności.
  3. Klient ma możliwość zaznaczenia opcji „Chcę założyć konto w sklepie”. Po zaznaczeniu tej opcji na adres e-mail Klienta zostanie wysłany link do utworzenia hasła, umożliwiający założenie konta w sklepie.
  4. Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma na podany adres e-mail potwierdzenie przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę.
  5. Korzystanie ze Sklepu wymaga akceptacji plików cookies oraz korzystania z aktualnej, zgodnej z wymaganiami Sklepu przeglądarki internetowej.

§ 4 Formy i Warunki Płatności

  1. Klient może wybrać jedną z następujących form płatności za zamówienie:
    • Przelew na konto lub numer telefonu (BLIK) – jedyna forma płatności nieobciążona dodatkowymi kosztami:
      • Klient otrzymuje proformę na podany adres e-mail, na której podane są numer konta bankowego oraz numer telefonu do wpłaty BLIK.
      • Płatność przelewem bankowym może wiązać się z czasem księgowania od kilku do 24 godzin, co może opóźnić realizację zamówienia.
      • Płatność na numer telefonu BLIK jest księgowana natychmiast, co pozwala na szybsze rozpoczęcie realizacji zamówienia.
    • Przelew elektroniczny realizowany przez Blue Media S.A. – płatność online za pośrednictwem systemów takich jak BLIK, Autopay, Przelewy24 i inne, umożliwiająca natychmiastowe księgowanie środków:
      • Podmiotem świadczącym obsługę płatności elektronicznych jest Blue Media S.A.
      • W przypadku konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną kartą płatniczą za pośrednictwem Blue Media, zwrot zostanie dokonany na rachunek bankowy przypisany do tej karty.
    • Płatność odroczona – dostępna za pośrednictwem usług mBank mRaty oraz PayPo, umożliwiająca Klientowi odroczenie terminu płatności.
    • Za pobraniem – zapłata następuje przy odbiorze przesyłki do rąk kuriera.
    • Karta płatnicza – obsługiwane są karty: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.
  2. Klient dokonujący płatności przelewem bankowym zobowiązany jest do dokonania płatności w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Brak płatności we wskazanym terminie skutkuje automatycznym anulowaniem zamówienia.
 

karty płatnicze:
Visa
Visa Electron
MasterCard
MasterCard Electronic
Maestro

 

§ 5 Czas Realizacji Zamówienia

  1. Czas realizacji zamówienia to okres, w którym zamówienie jest przygotowywane do wysyłki przez Sprzedawcę i przekazywane do firmy kurierskiej.
  2. Przy każdym produkcie podany jest przewidywany czas realizacji zamówienia, obejmujący przygotowanie towaru do wysyłki oraz zamówienie kuriera po odbiór. Czas ten może różnić się w zależności od dostępności towaru i wybranej formy dostawy.
  3. W przypadku zamówień oznaczonych jako „wysyłka w 24 godziny” i złożonych do godziny 9:00, które nie oczekują na zaksięgowanie wpłaty, zamówienie zostanie przygotowane do wysyłki tego samego dnia.
  4. W przypadku wyboru przez Klienta płatności „Przelew na konto lub numer telefonu (BLIK)” lub „Przelew bankowy tradycyjny”, czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu zaksięgowania środków na rachunku bankowym Sprzedawcy.
  5. Zamówienia wysyłane przesyłką kurierską są dostarczane zwykle w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu ich przekazania kurierowi.
  6. Przesyłki o dużych gabarytach lub przesyłki paletowe mogą być dostarczone w terminie 1-3 dni roboczych licząc od dnia odbioru z magazynu Sprzedawcy.

§ 6 Zasady Dostawy Towarów na Paletach

  • Zamawiając produkty gabarytowe dostarczane na paletach, Klient potwierdza zapoznanie się z zasadami dostawy towarów na paletach zawartym pod linkiem Dostawa palet pojazdem z windą. Zasady te opisują specyfikę dostaw spedycyjnych, aby zapewnić sprawny i bezpieczny odbiór przesyłki.

§ 7 Prawo do Odstąpienia od Umowy

  1. Klient będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.
  2. Aby odstąpić od umowy, Klient może wysłać oświadczenie o odstąpieniu na adres e-mail: sklep@dudanatural.pl  [adres widoczny na stronie kontaktowej] lub skontaktować się telefonicznie pod numerem: 667785631 [numer telefonu ze strony kontaktowej]. Oświadczenie o odstąpieniu można również wysłać pocztą na adres siedziby Sprzedawcy podany w zakładce „Kontakt” na stronie internetowej Sklepu. Klient może także skorzystać z formularza odstąpienia dostępnego na stronie internetowej Sklepu.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy Klient ponosi koszt odesłania towaru. W przypadku towarów o wadze przekraczającej 30 kg, koszty zwrotu mogą być wyższe niż w przypadku standardowej przesyłki.

 

Pliki do pobrania:

Regulamin Świadczenia Usług Sklepu Internetowego DUDA NATURAL

Formularz odstąpienia od umowy

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl